10 dagar kvar!

Nu börjar nedräkningen tills jag åker. Nu bara 10 dagar kvar, shit de är inte alls långt.. lika långt som påsklovet brukar vara och de lovet hinner ju sluta innan det ens har börjat! Nä, nu gäller det att göra det bästa av tiden som är kvar tillsammans med vänner och familj.
Senare idag ska jag ut till stallet och rida, kanske för sista gången innan jag åker och när jag kommer tillbaka kommer jag antagligen vara för fet för att rida Ronda (som ponnyn heter, hon är bäst <3). Men vi får se!
Denna vecka kommer allmänt gå ut på att göra saker inför resan och så, ska shoppa nödvändiga saker, presenter till familjen, klippa mig, vara med kompisar samt träffa släkten. Jag fyller nästa måndag så det är därför släkten kommer ;)

Sedan även en rolig sak. Min familj ska ta en utbytesstuden då mitt rum blir ledigt. Det är en tjej ifrån Ungern som heter Nora. Hon är lika gammal som mig, född 92 och verkar supertrevlig! Hon anländer till Sverige på onsdag och ska då gå på ett läger och vi hämtar henne på lördag. Jättespännande! Synd bara att jag inte kan lära känna henne så väl! 4 dagar iaf! ;)

Nu ska jag få tag på Anna sedan ska vi dra ut till stallet! :D kram!

(jag VET att det är mycket dåligt med bilder, ska försöka förbättra...)

Kommentarer
Postat av: Aviva

hej tjejen!Jag satt i alla förberedelser och googlade runt på lite utbytesstudent-bloggar, och det visade sig att du också ska till Portland, Maine! coolt! vet du vilken skola du ska gå i?

2010-08-08 @ 17:48:27
URL: http://usaviva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0