20/08/10

Nu är jag tillbaka igen efter en två dagars bloggstrejk. Blogg.se har inte velat sammarbeta med mig men lyckades just övertala den :D yees!

Skrev detta igår i word:

Inne på andra dagen nu, det läskiga är att det känns som om jag har varit här i några veckor! Dagen började med att jag vaknade vid halv 7. Då fajtades jag lite med min dator, datorn vann, och sedan gick jag ut på powerwalk med Ellie (hunden). Kände mig grymt duktig och när jag kom hem så hade Robin gjort iording frukost till mig så det var bara att slänga i sig det och därefter åka till cheerpractice. Jag och en annan tjej fick lite av en privatlektion av en av de bättre tjejerna så nu kan jag liiiite granna men jag är fortfarande dålig så det sprutar om det, men men, det var första träningen och jag överlevde. Hela passet började med 45 min styrka :O DÖÖÖÖ!

Japp, en hurtig morgon enligt mig! :)

Därefter åkte jag och Robin och handlade. Mycket interessant, en HEL hylla (låååång och höög) full med chips. Vad annars kan man vänta sig i USA? ;)

Sedan var vi hemma ett tag, najs att bara ta det lugnt, snart ska vi till ett stall till :D yey!

kram kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

JAA! Du kom in på bloggen till slut!!! :D <3

2010-08-22 @ 10:19:20
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är svårt i början, men sen när du kommer tillbaka då kommer du vara den duktiga i cheerleading som får lära oss andra ;D <3

2010-08-25 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0