3 dagar kvar!

Nu går tiden lite föör fort tycker jag, inte alls långt kvar tills jag sitter på planet. Fett skrämmande! :S

På packningsfronten går det dåligt. Jag har tagit fram lite kläder men därefter är det stopp. Måste verkligen ta mig i kragen och börja bestämma mig men det är såå svårt. Vill ta med mig allt och alla!! Nu har jag iaf börjat sortera lite bilder som jag vill ha med mig på min resa för att kunna visa för familj t.ex. mitt hus, mina kompisar, midsommar i Sverige och så :)

Nu har Nora varit här i snart en dag och jag tycker hon passar in superbra :D Verkligen synd att jag inte får lära känna henne bättre än vad jag kommer dessa fyra dagar. Har aldrig pratat så mycket engelska under en dag som jag gjorde igår ;) hehe, stolt!

Nu ska jag gå ner och baka en sockerkaka för om två timmar kommer släkten och ska fira mig och min brorsa samt säga hejdå till mig. Kommer nog bli trevligt men antagligen lite sorgligt... inte roligt att säga hejdå!

Nu ska jag sticka,
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0