5 dagar kvar!

Igår fick jag ett mejl ifrån Robil (min värdmamma) som skrev att jag nu är uppskriven på cheerleading. Så det blir det efter skolan nästa år ;) Vi är ganska många, närmare 40 stycken som är uppskrivna och det blir nog bra! Så träning mellan 8-10 pm fram tills skolan börjar sedan är det träning efter skolan, vet dock inte vilka dagar! :D Blir faktiskt lite taggad när jag tänker på det!!!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag lämnar Sverige och det är nu det sorgsna börjar. Säga hejdå. Igår firade jag min 18-års dag och antagligen så träffade jag många av dem för sista gången innan jag åker. Mycket sorgligt! USCH, varför kan man inte packa ner alla? ;P

Nu ska jag börja leta fram lite bilder som jag ska framkalla och ta med mig till landet långt borta!
Kram kram! :D

Kommentarer
Postat av: Minna

Cheerleading? Najsigt värre! :D

2010-08-13 @ 14:15:37
Postat av: Amanda

Det var väl onsdagar? Naw, kommer sakna dig så himla mycket, Johanna! Vill inte behöva säga hej då till dig på måndag... <3

2010-08-13 @ 22:18:25
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

Samma här! Känner att jag redan nu börjar sakna dig, tur jag träffar dig på måndag i alla fall! Men precis som amanda vill jag inte säga hejdå, som tur är går tiden fort...<3 Kommer sakna dig jätte mycket, Johanna <3

2010-08-14 @ 17:46:49
Postat av: Cissi

Tufft med cheerleading! :D Kommer sakna dig sjukt mycket, men hoppas du får de jättebra i USA <3

2010-08-17 @ 10:24:54
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0