7 dagar kvar!

Shit (okej, mååste verkligen sluta säga det ordet enligt mamma xD) om en vecka är jag i New York vid den här tiden!!! Herregud vad sjukt det känns, väldigt konstigt!

Idag har jag och mamma sorterat ut lite granna vilka kläder som jag ska ha med mig och så, det är mycket svårt att välja då man inte har någon aning om klädstilen där borta! Vi kom även fram till att jag MÅSTE ha två resväskor med mig då min ridutrustning kommer ta en hel del plats, hehe :P Så imorgon ska pappa ringa och kolla om det går!

Imorgon ska jag gå till min skola, trodde att jag hade satt min fot där för sista gången på väldigt länge men tydligen inte, jag ska få en påskrift ifrån min rektor som intygar att jag inte åker till USA för sportens skull utan för studiernas skull. Mycket spännande! :D

Vet ni, för en kvart sedan landade Nora (min familjs utbytesstudent) i Sverige :D Ska bli så kul att få träffa henne på lördag!!

Nu ska jag se på miss Marple till Anna kommer!
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0