8 dagar kvar!

Shit herregud, om en vecka är jag nog ett nervöst vrak hela kvällen och natten xD haha!

Igår kväll satt jag och mamma och skumläste igenom min skolas regelbok, har inte hittat den tidigare. Dock är den ifrån 2008-2009 men jag antar att det är typ samma stuk och regler som nu!
Den 1 september är min första skoldag, läskigt men ändå spännande. Dock börjar jag typ skolan innan tuppen går upp 7.40 am (!!!!!) men slutar ganska tidigt, 2.05 pm, därefter är de sporter som gäller! Morse high school (min skola!) har en sorts poängsystem. Man måste läsa sammanlagt 23 credits under året för att få ta "graduation", av dessa 23 credits är 7,5 valbara och resten är redan bestämda. Så de ämnen som jag kommer läsa är: English, Social Studies, Sience, Mathematics, Health, Fine Art samt Physical Education. Visst låter det spännande? ;)

Det finns ganska många sporter att välja emellan. Då jag är för lat för att skriva ner dem så print screenade jag direkt ifrån regelboken, hehe!

(klicka för att se!)
Jag har ingen aning om vad SCLC och FBLA betyder så om ni har något förslag, bring them on! Jag visste först inte vad MOHIBA stod för men idag kom jag på de!! MO - MOrse HI - HIgh BA - BAll, alltså typ prom! :D Det är ingen sport men de är ju inte Yearbook heller ;) Det där kanske är en lista på aktiviteter efter skoltid eller nått?!

Det finns även ganska roliga regler. T.ex. får man inte bomhota i skolan och man får inte ha på sig solglasögon inne i skolans lokaler! xD asg!

Kram kram! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste lugnt välja Yearbook! Asså har för mig att man typ "gör" årsboken och fixar och donar - tror det skulle passa dig. Haha!

2010-08-10 @ 19:48:16
Postat av: Michelle

Du måste välja cheerleding!

2010-08-10 @ 21:49:43
URL: http://chelles.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du lär ju välja cheerleding eller yearbook!! :D Mer amerikanskt kan det inte bli...

2010-08-12 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0