9 dagar kvar!

Tiden tickar fort ner, de är inte långt kvar tills de är tisdag kväll den 17 augusti och jag ligger spänt i min säng och kan inte sova pga av nervositet!
Idag jag har varit i Stockholm med mamma. Köpte mycket kläder som var nödvändiga så som underkläder och höstjacka (använder annars min regnjacka som vår/höstjacka och den är inte så snygg). Självklart så följde det med hem en de saker som jag inte hade tänkt köpa men som var så fina ;) sånna köp är bäst!
Mamma och jag sa redan i morse när vi satt på tåget till Stockholm att vi inte skulle köpa så mycket utan mest ha en "mamma och dotter dag", så ska man inte säga för det är när man inte letar efter något, det är då man hittar allt! Hehe... ;) Jag ska bespara er tiden med att inte räkna upp och ta bilder på allt jag köpt!

Jaa, har lite inläggsbrist (redan, jag veet!), så om ni har något förslag så kasta hit dem :D har redan fått förslaget att beskriva min resedag, alltså flygväg och sånt och berätta om min skola samt Maine som delstat.

Kram kram! :D

Kommentarer
Postat av: My

Forstar att du tycker tiden tickar ivag, det gjorde den aven for mig XD hoppas du har det sa bra :) jag har ny telefon sa jag skriver fran den nu. Jag har det bra och ska snart skriva ett inlagg I minn blogg nar jag far tillgang till internet pa min dator. Ha det sa bram kram kram

2010-08-10 @ 03:54:11
URL: http://myusa.webbloggmse
Postat av: Cissi

All din packning och bilder på alla resväskor (a) :D

2010-08-11 @ 18:11:42
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0