Det finns ständer även i Maine...

Tjaba tjena hallåååå! :D

Dagen började med cheerleading. Idag gick det hyffsat även fast jag inte är direkt bra men det var såå varmt, typ 30 grader och vi stod i stekande sol och vilket smarthuvud hade glömt sitt vatten?! JAG såklart! Aja, jag överlevde :)

Jag åkte hem och duschade (välbehövt efter en träning i den värmen!) och sedan som Linsley och hämtade mig. Vi åkte runt lite i Bath, Brunswick och Piffsburgh och lunchen blev tillslut på Fat Boys. Tyckte det var ett oroligt roligt ställe då det inte var något jag varit med om förut. Jag höll på att kliva ur bilen när Linsley säger "Man sitter kvar i bilen och väntar på att de kommer..." Då visade det sig att man sitter kvar i bilen med ljusen på, då kommer det någon och ger än menyn. När man sedan vill beställa så är det bara att slå på ljusen (på bilen asså...) igen så kommer de springande. Både jag och Linsley tog varsin fried egg and cheese sandwhich och en Frapper. Jag tog jordgubb och Linsley tog mocka tror jag. Frapper är typ som milkchake.
När vi var klara var det bara att slå på ljusen igen så kom de och tog betalt och därefter var det tack och hej leverpastej!

Efter det så var klockan 1, liite tidigt att åka hem så vi åkte iväg till en strand. Där gick vi lite fram och tillbaka, mycket trevligt även fast det var iskallt i vattnet! Sedan åkte vi hem, var hemma vid 2.30 pm! :D

En mycket trevlig dag! :D
KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, fat boys! Man lär ju bli fet om man äter på den resturangen varje dag när man inte ens behöver gå ur bilen xD

2010-08-27 @ 01:15:08
Postat av: Sofie

Vilken lyx, att slippa gå ur bilen! xD Men vad fet man lär bli om man äter där jämt x) <3

2010-08-27 @ 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0