Fail!

En av alla tusen saker som jag tog med mig hit till USA var min webcam. Tänkte att det kunde vara roligt att prata med den på så att folk kan se hur jag blir fetare och fetare för vad dag som går :) vore inte så bra om ni fick en chock när jag kom hem.. nää!!

Asbra tänkte jag när jag skulle koppa in den, men fungerade den? NEJ, såklart inte. Vet ni varför!????!?!??!?! för att den dumma svenska blondintjejen glömde sin installationsskriva hemma i sverige någonstans. ÅH! Fett fail! Aja, enkelt tänkte jag då. Jag ber bara mamma och pappa skicka över den, inte mer än så. Självklart så kan de inte hitta den någonstans av alla ställen som jag har föreslagit, den är puttsväck borta!

Jag kommer att få en dator i skolan, hoppas hoppas att den har webcam annars får jag åka ner och köpa en! Men är ganska irriterad på mig själv för de! Men men, allt går att lösa :)
Skulle även behöva köpa en datormus, kanske finns något paketpris för webcam och datormus? ;) Håll tummarna för mig!

Aja, nu ska jag börja laga middag :D wish me luck!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Filip

Hitta en bild på internett eller ta ett fotto av den så kan jag fixa drivisar ;)

2010-08-26 @ 11:44:17
Postat av: Maria Klasson Sundin

Johanna, ofta kan man hitta installationsprogrammen på webben. Gå in på webbkamerans märkes hemsida och sök så hittar du troligen det du behöver. Lycka till!



Maria

2010-08-26 @ 16:57:03
Postat av: Amanda

haha, jaa x) asså så himla klockrent när du upptäckte att de inte funkade. Söt <3

Jupp, macbooken har en cam :P

2010-08-26 @ 17:40:11
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Hehe vi får väl hoppas x)

2010-08-26 @ 19:36:15
URL: http://www,jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Therese

Jobbigt med kameran men det verkar jättejättekul där borta iaf! :) Någon dag måste du göra svenska pannkakor! :D



Måste säga att av de fem utbytessudentbloggar jag läser så har du lyckats klart bäst med headern, och hittills även med uppdateringen! xD

2010-08-27 @ 00:01:20
URL: http://tessflower.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, Johanna då! xD Hoppas att det löser sig! <3

2010-08-27 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0