Happy Birthday to you...

Idag är det Eriks födelsedag :D Vi firade honom med middag och så i söndags men idag är det lite mera firande med familjen här!

Jag och Robin ska snart åka till stallet och förhoppningsvis kommer vi därifrån med något slags kontrakt eller nått om att jag kan rida Appy tre dagar i veckan :) vi får se helt enkelt!

Ikväll blir det roligt, vi ska ha "cakenight". Det menas med att alla bakar någon sorts kaka och sedan får man en fjärdedel av alla :D MUMS! Jag tänkte bidra med kaddkaka för Flemming snodde min sockerkaka :( xD Men det blir nog bra, och gott!

KRAM KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kladdkaka<3 Vattere, hur mykt får du betala för att rida Appy?

2010-08-31 @ 20:31:40
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Eira

Hej Johanna! Jag ser att du ær cheerleader på din skola och jag undrar hur mycket erfarenheter du hade av sporten innan du børjade dær. Vilken nivå ligger ditt lag på? Vad trænar ni? Var du tvungen att gå på try-out før att komma med? Och vad skulle man kunna i så fall?



Kram Eira

2010-11-02 @ 00:24:46
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0