Hej svejs i lingonskogen!

Här sitter jag (snyggingen till höger i bild) och skriver. Och där sitter du och läser. Roligt för oss! Johanna gör ett diagram över vilka som kommer på henes fiesta i morgon! Apropå det kan jag berätta om en incident tidigare i dag i köket:

 

Johannas pappa: Det är bra om det blir några bullar över i morgon som vi kan bjuda på när släkten kommer. Jag har bakat 78 stycken!
Johanna: Altså det kommer ganska många tjejer i morgon kväll så allt kommer nog gå åt.
Johannas pappa: Aha, hur många då?
Johanna: 7 stycken :D
Johannas pappa: :O!

 

Japp. Har man aptit så har man! Och eftersom jag har ätigt något onyttigt, typ läsk, godis och chips, varje dag under hela sommaren så har jag anamat något jag hört; nämligen att man bara ska äta sådant på lördagar. Och om man blir bortbjuden! Vilken tur att jag är bortbjuden i morgon då så jag kan äta hur många bullar jag vill (eller i alla fall 78 stycken!)

 

btw, gästboksinlägget är skrivet av mig; Anna, www.galenponnyunge.blogg.se (kolla in!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, det var väldigt intressant och sitta här och läsa :)

2010-08-11 @ 22:54:23
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0