Inte långt kvar...

Har fått flera önskemål ifrån olika håll om att jag måste uppdatera min blogg så fine, I'll do it!

Om precis två veckor är det bara en natt kvar för mig i sverige innan jag drar iväg. Tiden har gått så grymt fort sedan jag tackade ja till att åka. Det ska bli spännande att åka men samtidigt är de nu som de jobbiga börjar, att säga hejdå till alla nära och kära.

Så det gäller att ta vara på tiden som är kvar och verkligen umgås som in i pannkakan med alla! Fyller ju 18 år två dagar innan jag åker så då kommer jag ju träffa hela släkten och även kompisarna. Feting läskigt att fylla 18! Aja, det är inte min ålder som denna blogg ska handla om utan mitt liv i USA (och nu även mitt liv innan...).

Jaa, vad ska man säga. Jag har nog inte riktigt kopplat på ännu att jag ska åka. Det är grymt svårt att inse att om bara några veckor är man i ett helt främmande land och bor med helt främmande människor! Ganska sjukt egentligen. Men Robin (mamman, ja!!! hon heter så) och Eric (pappan) verkar verkligen vara genomgoa och vill verkligen att vi ska få det bra. Vi = jag och min "bror" flemming som ska bo i samma familj som mig. Kan skriva ett helt inlägg lite senare om min värdfamilj och området där jag ska bo. Ska även fota massor när jag kommer så ni får se allt!!!

Nej, nu ska jag nog krypa till kojs! Kram kram, hoppas ni är nöjda med inlägget.

Kommentarer
Postat av: Sofie

du får inte glömma att skriva sen om hur det är att vara chearleader! ;D

2010-08-04 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0