It raining cats and dogs...

Dagen började med att vi åt frukost, ganska normalt va? ;) då regnade de lite, erik åkte ner till båten för att fixa lite och jag och Robin åkte lite senare ner till deras sommarstuga. Då regnade de det lite mer och blåste, de ligger vid havet. Vi gick ner och kollade på båtarna men kände inte för att blåsa ut på havet, hehe... då skulle ni nog aldrig mer se mig!! Vi plockade lite tomater och åkte hem igen :)

Jag satt och chillade ett tag och sedan kom Erik hem igen, då åkte vi till banken för att jag skulle prova mitt bankkort. Tog ut pengar och allt gick bra, nu hade de börjat regna ännu mera...
Nu sitter jag här inne igen och regnet står som spön i backen, herregud. Fast de börjar ljusna lite så vi kan ju hoppas att det slutar snart.. för mig får de gärna regna sålänge som de inte åskar ;) hehe!

Ikväll är det min tur att laga middag, vi får se hur det går. Ska laga något så simpelt som pasta och köttferssås! YEY! :D
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

you go girl! top chef of the house ;)

2010-08-25 @ 19:55:22
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vi är ju mästare på köttfärssås! :D

2010-08-25 @ 22:00:42
Postat av: Minna

YEAH! Lycka till :D

2010-08-26 @ 15:44:02
Postat av: Sofie

Våran specialitet! :D Go Johanna <3

2010-08-27 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0