Redface :D

Oh, glömde att berätta om resten av min eftermiddag! Jag har totaldamp på min dator! Ni minns kanske att jag berättade att jag glömde min installations-cd till min webcam? Nu har jag laddat ner drivrutinerna över internet och allt ser precis ut som hemma (=rätt!) men tror ni det fungerar????!?! NEEEEEEEEEEEEEJ!

A-R-G!

Så jag smällde ihop datorn och gick ner till Robin och klagade lite. Hon skulle iväg och köpa lite saker så jag följde med och köpte en datormus, gillar inte musplattan. Mycket nöjd med det köpet. Kollade även på vad webcams kostade, billigaste låg på 30 dollar. Njaa, tänkte jag. Då jag har fått reda på att datorn som jag  kommer få i skolan har inbyggd webcam beslöt jag mig för att vänta på den, även fast jag kanske inte får den föräns i oktober.
Aja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kram kram, slänger in en bild på min underbara nya röda datormus! <3


Kommentarer
Postat av: Minna

Mkt fina färger på musen!

2010-08-27 @ 06:58:47
Postat av: Sofie

Haha, och den är röd såklart! :D <3

2010-08-27 @ 13:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0