Skolämnen... svårt!




Sitter nu här i soffan och ska snart dra mig tillbaka och sova lite :) cheeringpractice imorgon kl 8. Har inte övat ett skit i helgen, försökte liiite men jag kom inte ihåg några av danserna. Aja, de blir nog bra :)

Jag och Flemming har just valt vilka kurser vi skulle vilja ha. Vi får välja 8 kurser, självklart så har jag hittat fler kurser än så. Jag har 11 på min lista just nu xD åååh...
Min kurser på listan är:
American History - måste ha det för att jag är utbytesstudent
English - måste ha för att jag är utbytesstuden. Ganska självklart! ;)
Speech - sägs vara mycket bra och lärorikt :D
Biology - får inte ha det i Sverige så tänkte att jag kunde ha det här då och Robin sa att det var en mycket bra och rolig kurs!
Photography - SÅKLART!
Design Wordshop - man designar typ cd-omslag, hemsidor och använder photoshop. Verkar askul! :)
Math - känner att jag måste hålla upp matten inför 3:an i sverige, kommer vara helt lost annars!
Yeerbook - kuuuul!!! (vet dock inte om jag får ha det om inte så kommer jag ta... PE2)
PE2 - Team Sports ans Games - man testar olika sporter och så. Kommer endast ta det om jag inte får ha Yeerbook. Kommer träna ganska mycket annars på gym och cheering.
Chorus - kör, verkar ganska roligt men väljer bort det i första hand!

Haha, får se vad jag väljer imorgon :)

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket kul grejer ;) De verkar passa dig de där kurserna :)

2010-08-23 @ 13:21:30
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Damn vilka roliga ämnen det finns :o :D

Allt verkar ju gryyymt roligt! :D

2010-08-23 @ 16:09:20
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du kommer inte bli fet om du ska tränar hela dagarna! ;)

2010-08-23 @ 16:13:53
Postat av: Sofie

Skojjiga ämnen du har att välja på! Förstår att det är svårt att välja (a) <3

2010-08-25 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0