Svar på Avivas kommentar...

"hej tjejen!Jag satt i alla förberedelser och googlade runt på lite utbytesstudent-bloggar, och det visade sig att du också ska till Portland, Maine! coolt! vet du vilken skola du ska gå i?"
/Aviva

Svar:
Hej Aviva. Jag lyckades ej kommentera din blogg (kanske jag som är oskillad) men jag hoppas att du läser det här. Ja, jag ska också bo i Maine men dock ej i Portland utan jag ska bo i en lite mindre stad norr om Portland vid namn Bath. Den skola jag ska gå i heter Morse High School och ligger i Bath så jag antar att vi inte ska gå i samma?
Verkligen superroligt att höra om någon annan som också ska till den udda staten Maine, har inte hört om en enda förutom jag och nu du :)
Skulle gärna vilja höra mer så du får gärna skicka ett mejl om du ser detta! (mejl: [email protected])

Kram kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0