Segling :)

Nu har vi kommit hem ifrån seglingen. Det var superfint och mysigt även fast jag inte kan någonting om segling. Ibland blev det dock lite läskigt när jag trodde att båten skulle slå runt eller att jag skulle få den dära pinnen som håller upp seglet i huvudet... men vi alla överlevde! :)

Sedan gick jag och Flemming och badade med Ellie, bushund <3

Här kommer lite bilder: (jag tycker själv att jag har blivit väldigt duktig med bilder!!! :D)


Erik :D


Mouse, den lilla båden :)


En hummermarkerare ;) här finns det en hummerbur!


Erik, Flemming och Robin :)


Haha, det blev ett lite missöde när vi skulle in igen. Först så fastnar Flemming där ute (nära att trilla i), då går Erik ut för att hjälpa honom, då fastnar dem båda där ute ;) efter lite jobb kom båda tillbaka torra igen! :D


April eller Cat. Den stora båten :)


Ellie badar :)


Jag och Ellie i dragkamp! :D<3


Flemming, Ellie, leksak + havet :)

En mycket härlig dag!!
Imorgon blir det stallet tidigt. 7am!
KRAM KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh, ser supermysigt ut! älskar att segla <3

flemming är ju faktiskt rätt söt...!

2010-08-29 @ 11:24:32
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Aww :d

Ser ur mycigt ut :D

2010-08-29 @ 15:20:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mysiga bilder! :) Jag seglade första gången i mitt liv i sommras, jag var livrädd för att den skulle slå runt! xD

2010-08-29 @ 18:51:53
Postat av: Sofie

Tycker också att det är läskigt att segla, men det kan vara roligt ibland! Det ser ut som att ni haft en jätte mysig dag <3 :D

2010-08-29 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0