Vädret

Min kompis My (www.myusa.webblogg.se) som också åker som utbytesstudent 2010-2011 har hittat en kod som gör att man kan se vädret "just nu" i den stad man ska bo. Detta tycker jag var mycket smart så därför har jag nu lagt in den i min meny som ni kan se (<--)!

Under den finns även en bloglovin-länk. Klicka där så kan ni bevaka min blogg på www.bloglovin.com. Jag bevakar själv flera bloggar där och det är smidigt och lätt så man inte behöver gå in på allas bloggar för att se om de har uppdaterat utan kan bara gå in på bloglovin så ser man alla nya inlägg från de bloggar som man bevarkar. Så det rekomenderas starkt! :D

Ska försöka skriva ett inlägg om min värdfamilj ikväll om det inte blir andra planer ;) kram kram.

Kommentarer
Postat av: My

Bra Johanna :) Du börjar komma igång med bloggandet igen ;) Tack för igår :) Kramkram

2010-08-04 @ 12:49:14
URL: http://myusa.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Jag vantar med spanning pa alla inlagg du och my skriver! :D Bloglovin ar super!

2010-08-04 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0