En månad kvar...

Okej, jag vet att jag skrev att jag inte skulle skiva något inlägg här förrän den 18 aug men nu är det exakt en månad kvar i Sverige. Det känns lite läskigt men också lite spännande.

 

I morse vaknade jag prick 9.10, lite underligt då jag vanligtvis inte brukar vakna före 10.30. Sedan kom jag och tänka på att mitt plan lyfter prick 9.10 och precis en månad, haha, ganska lustigt! Så om precis en månad, den 18 augusti, sitter jag på ett flygplan på väg till New York. Därifrån ska jag ta ett plan som går till Portland i Maine där min värdfamilj väntar :) Kan inte undgå att känna lite spänning i det hela! :D

 

Nu ska jag kila iväg men bevaka gärna min blogg :D


Kommentarer
Postat av: Josäfin :)

Vi kommer att sakna dig :(<3

Vi får se till att ha en riktigt "hejdå" fest innan du åker :)<3

2010-07-18 @ 22:26:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du får de superbra i USA :D<3

2010-08-03 @ 09:50:35
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0