Ännu mera död...

Igår var det andra delen på uttaningen. Har ju redan superont i alla muskler igår så jag försökte strecha bort de innan jag åkte iväg igår. De blev lite bättre men när man redan har träningsvärk överallt så är de inte så uppiggande att gå och träna i två timmar till :P haha!

Men de gjorde jag iaf. Först så värmde vi upp, strechade och så. Sedan var de dags att visa upp våran bästa skills i tumberling. Hahahahaha, jag visade en hjulning, asg! Sedan var det dags att gå vidare till dansen och cheeren. För gick vi igen allt 2 ggr och sedan fick vi visa upp för tränarna. 4 i taget. Jag är ganska nöjd över min insats där, gjorde allt rätt, vet inte om de såg snyggt ut men jag gjorde iaf rätt rörelse!! Tummen upp!

Sedan var det dags för sunt. Jag har bara varit en front förut men idag så fick jag testa att vara en base. De var kul! Jag kände mig ganska stark, och de är inte ofta som jag gör de!


Bases :) bild ifrån google.se

Det var uttagningen. Gick därifrån nöjd och glad. Kommer troligtvis inte med i varsity för jag är inte tillräckligt bra för. Kommer nog med i JV, där får alla vara med hur dålig man än är :P yey!
Men men, jag får se på måndag. Då ska vi träffas mellan 17-19 och sedan får vi veta vilket lag vi är med i!

Idag har det inte varit någon skola. Thanksgiving imorgon jue! Så idag har vi städat lite och ikväll ska jag kolla på Harry Potter! :D alla säger att den är bra så det ska bli roligt!

Hoppas ni har det bra, är dock lite besviken på kommentarerna på bloggen nu :P hehe!
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det gick säkert jätte bra! Men nu är det bara att hålla tummarna då :D Det låter som att det är väldigt roligt att vara cheerleader, men du får väl lära oss när du kommer hem ;) <3

2010-11-25 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0