Blockad...

Arg. Mycket mycket arg! På vad kanske ni undrar? SKOLAN!

Skolan har redan blockat facebook ifrån Morse nätverk, de gjorde de redan första veckan efter vi hade fått datorer. Haha, ganska smart men ändå störande. Men det var okej för mig för när jag inte har något och göra så gick jag in på bloglovin, bilddagboken, kollade mejlen eller skrev i bloggen... det fungerar också!

Men vet ni vad de har gjort nu?!?! De har blockat blogg.se för mig! Haha, ganska komiskt egentligen men ändå, går typ in 2 ggr per dag och endast när jag inte gör något skolarbete så varför liksom :( Ledsen..!

Aja, så om ni undrar vf de inte kommer upp några inlägg under dagen så är det för att jag inte kan skriva några inlägg. Damp!
Skriver detta inlägg i skolan man kan först ladda upp de när jag kommer hem! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0