Död!

Jag är fulkomligt DÖD! Kunde knappt resa mig upp i morse, ännu mindre gå i trappor. Usch usch usch, och imorgon kommer de förmodligen vara ännu värre...

Igår var det nämligen uttagning för vinter-cheering. Vi lärde oss en dans, en cheer, vi gjorde stunting, hopp och tumerling (volter, hjula, kullebytta m.m.) Så de var en ganska bra träning, speciellt för mig som inte har tränat sedan fall season slutade och de var över tre veckor sedan :P haha!

Ikväll kör vi igen mellan 4.30 och 6.30. Igår var lite av en träning då vi lärde oss dansen och så och idag är det mera uppvisning! Ganska förvånad att jag faktiskt gör detta då alla är så grymt mycket bättre än mig men de är kul iaf :) Och bra träning, hängmagen måste tränas bort innan jag ska glassa på stranden i Calefornien, YEY!

Aja, de kommer vara sista uttagningen idag och sedan får vi veta vilken lag vi är med i nästa måndag. För att de är två tjejer som inte kunde komma igår och idag pga olika anledningar och de kör sin uttagning nästa måndag pga thanksgiving så därför måste vi vänta så länge!
Inte för att jag behöver fundera, hej hej JV!!!

Idag är sista skoldagen för veckan då de är thanksgiving holiday här. Själva thanksgiving dagen är på torsdag men vi har ledigt onsdag, torsdag och fredag! :D Detta är typ som vårat höstlov, nej, vi hade inte höstlov när ni hade höstlov hemma... tyvärr! Så de ska bli skönt med några lediga dagar!

Sitter just nu i Engelska men eftersom jag har allt färdig idag med så har jag inget och göra... kind of boing actually! Men men :)

Känner att detta blogginlägg blir bara mer och mer oseriöst så ska nog sluta nu. Ska försöka ta mig till nästa lektion, skulle helt vilja ha en rullstol för att mina ben gör så ont. Haha, är så otränad! Vi får se hur de går med dansen och allt när jag knappt kan gå i trappor xD
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Aunt Eva

Stackare! Vet hur det känns att ha träningsvärk. Har inte spinnat sedan i februari. Har ju skadat mitt knä. Menisken. Känner hur jag blir tyngre o tyngre. Så nu har jag förnyat mitt kort på Nautilus. Kör igång på fredag. Tror jag. Kanske. Fast då får vi besök av Calle o Folke. Ja,ja: Vi får se. Här i Sverige är det snökaos. Många bilar har kört av vägen.Det snöar o blåser. Minus 4 grader. På söndag är det 1:a advent. Din mor och jag måste köpa dörrkransar o mossa till ljusstaken på lördag. Många kramar från din gamla moster.

2010-11-24 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0