:)

Snart ska Engelskan börja. Vi ska förmodligen ha ett test på boken som vi läser just nu. Vi läser så tråkiga böcker, alla är depremerande och ingen humor alls. Fattar inte att skolledningen väljer så sorgnsa böcker, speciellt nu när det blir mörkare ute... usch!
Aja, live goes on, maybe. Det är så mycket lättare att gå upp på morgonen kl 6 nu när vi är en timmer för i huvudet :P dock så kommer jag nog vänja mig vid det imorgon eller nått och då är det svårt igen!

Snart ska jag hålla min presentation, så nervös. Har haft presentationer på engelska förut men aldrig inför personer som har engelska som modersmål och som märker alla mina grammatiska fel :P men whatever! Hoppas jag överlever, dock inte så säker på det, hehe!

Jag har faktiskt börjat länkta till snö och vinter, Allt ser så tråkigt ut just nu när alla löv har fallit av! Ska bara köpa en halsduk och en varmare jacka och sedan är jag redo. Joo, mamma o pappa måste också skicka sitt paket med b.la. mina täckbyxor så jag kan rida utan att dö!

Aja, nu börjar vi. Har läst att ni ska få en snöstorm idag så var försiktiga. Kram <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Halloj, här hemma är det full snöstorm! Det känns som om vintern kommer tidigt i år oxå.... hoppas årstiderna håller sig lite bättre till det vanliga borta hos er!

Så ni läser trista böcker, jag som älskade litteraturkurserna när jag gick på High school, vad läser ni?



2010-11-09 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0