Harry Potter

Ska inte avslöja något om filmen då kanske inte alla har sett den ännu. Men den var bra, 2,5 timmar gick mycket fort. Hade dock gärna velat se den i 3D men de var inte möjligt tvyärr! Dock har jag sett att man kan se den nya Narnia filmen i 3D :P haha, värt att gå bara för de?

Åter till Harry Potter. De konstiga med denna filmen var att de kändes som om jag redan hade sett den en gång, haha :P men om du inte har sett filmen så rekommenderar jag starkt att du ser den! Verkligen värt! :)
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Alla säger att den är bra, men jag är ju inget Harry Potter fan direkt.. Och sist så gick jag ju med dig och typ hela din släkt, vem ska jag då se filmen med för att den ska bli rolig? haha, kommer du ihåg att jag grät lite till förra Harry Potter filmen? :D

2010-11-25 @ 20:17:06
Postat av: Josefin

Jag har inte sett den än men det ska bli!

Jag tycker faktiskt inte 3d gör så stor skillnad men det är väl bara vad jag tycker kanske. KRAM <3

2010-11-29 @ 14:01:48
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Saga

Snygg blogg, och kul att läsa om andra sidan Atlanten ;) HP hade premiär två dagar tidigare i Sverige än i Usa :)

2010-12-14 @ 21:51:15
URL: http://condefe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0