Hela havet stormar!

Igår kväll, typ vid läggdags så började det regna och regna. Det fullkomligt vräkte ner och när jag väl låg till sängs trodde jag att huset skulle blåsa bort pga av vinden. Haha, en riktig storm som höll på hela natten lång. Det ösregnade fram till lunch idag men vinden avtog i morse. Haha :P

Många fick elavbrott och många elever kunde inte ta sig till skolan idag, faktiskt så var Morse en av få skolor som hade öppet trots stormen, hehe :P aja, inga dödsfall vad jag har hört iaf bara ett och annat träd här och där!

Annars var det en ganska normal dag idag. Inget speciellt typ :P Efter skolan drog jag iväg till stallet. Appy står normalt i en utebox men när jag kom idag så stog han inne i stora stallet. Gick ut och kollade hans riktiga box och det såg ut som om hans boxdörr hade blåst bort, haha :P Aja, han verkade nöjd och glad i sin nya box. Red dock inte då ridbanan såg ut som ett träsk. Vi lekte lite och övade lite lydnad ifrån marken men eftersom de inte fick gå ut i hagarna idag pga stormen så var han mest intresserad av gräset. Så betate honom i ca 30 min också! :)

Imorgon ska jag har en muntlig presentation om Lee Harvey Oswald, personen som kanske mördare USA's president John F. Kennedy. Haha, lite nervös, vi får det hur det går! :)
Så ska nog jobba lite med den presentatnionen nu!

Bara en sak till, tror inte jag har berättat för er. Förra onsdagen var det en 40-årig man som hoppade ifrån stora bron, alltså begick självmord. De hittade kläder, skor och en ryggsäck i floden men ingen kropp. Scary!!

Aja, hoppas ni sover gott i era sängar just nu där hemma <3 kram!!

Och JA, en bild kommer på mitt hår även fast de inte ser så speciellt ut! :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sover du gott med ditt kudd-örngott? (a) <3

2010-11-09 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0