Miss u!

Hej hej!

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar. Har varit lite nere pga lite hemlängtan och så, man kan inte alltid vara på topp! Är fortfarande lite deppig men ska försöka uppdatera ändå!

Snart slutar jag skolan. Kanske ska iväg och köpa lite presenter att skicka hem efter skolan och sedan kl 5 är det dags för cheerleading träning. Idag ska vi få reda på vilket lag vi är med i, hej JV! :)
Veckan är ganska proppad med träningar, läxor, stallet och planering inför resan. Precis, på lördag åker jag till Las Vegas :D åh, det ska bli så kul! Att komma ifrån kylan även om det bara är för en vecka! Är inte helt 100 på att jag ska ta med mig datorn på resan, men kanske. Hotellen som vi ska bo på har trådlöst så då kan jag ju blogga ;)

Är inte pepp på att få snö, kyla och vinter just nu. Vi bara ha tillbaka 30+ och sol!! Men men, en storhalsduk och en mössa på de så blir det nog okej! Vet att ni har riktig vinter redan, haha :P lider med er!

Nu ska jag försöka göra lite läxor så jag inte behöver göra det ikväll efter träningen. Kommer nog antagligen vara ganska trött då, haha!

Saknar er alla så sjukt mycket <3
Hoppas ni hade en bra första advent.

Kommentarer
Postat av: Amanda

frussna, fina johanna! Hoppas du får det hur bra som helst i Vegas! Och skit i det där fjantet "what happens in vegas stays in vega", jag vill veta! saknar dig, men tänk snart har det väl ändå gått halvtid va? kram kram kram!!!

2010-11-29 @ 20:44:31
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Cissi

Har man första advent och så i USA, hihi? ;)

2010-11-30 @ 21:38:36
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0