Redo för vintern! :)

Snart är det dax för snön att göra entre för sesongen. Jag är lite negavit till detta men vet att det kommer hända! :P

Iaf, idag så ändrade hela Amerika till vintertid så en extra timme, yey! Kl 11 var det dags för en modeshow. Själva showen var ganska tråkig men efteråt kunde man köpa klänningar. Jag köpte en blå klänning, ska ta bild :) Kollade även på en vit klänning men köpte den inte vilken jag ångrar så mycket!!!!!!!! Hatar mig själv just nu, den var så fin!

Aja, efter det drog vi vidare till en ski-sale. Fixade slalomskidor, slalompjexor, långfärdsskidor och ett par skidskor. Jag betalade bara för skidskorna för att då kan Erik och Robin sälja mina saker nästa år :) Det var en bra deal! Mycket snällt av dem. Det var grymt mycket folk där :O helt sjukt men lyckades nästan hitta allt som jag behövde!

Sedan drog vi vidare till ett cafe och jag fick varm choklad och en pumpakaka :) jag beställde en liten men fick en stor choklad :P haha.

Så nu är jag nästan redo för vintern. Behöver bara köpa en mössa, en varm halsduk och ev. en vinterjacka. Vi får se hur kallt det egentligen blir här :)

Kram kram, nu ska jag göra klart min läxa och vara lite mera arg på mig själv för att jag inte köpte min klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0