Yesterday!

Igår var en ganska slapp dag och jag hade två skypesamtal. Jag gick upp vid 9 och vid 10 så hade jag mitt första skypesamtal och det var med min absolut bästa vän Anna :D vi har inte snackat sedan dagen innan jag flög hit så det var underbart att höra hennes röst igen, det är alltid så lätt att prata med dig <3 Vi får göra det igen snart!

Sedan åt jag lunch, krattade lite löv och vid 3.30 var det dax för mitt andra skypesamtal, detta var med mina föräldrar. Också mycket rolig att höra deras röster. Det känns så konstigt att alla lever sina normala liv hemma i Uppsala medan jag är här och lever i en helt annan vardag. Vi pratade om lite allt möjligt.

Även fast jag inte har fått ett gråtanfall för att jag längtar (observera stavningen broooo!) hem så saknar jag fortfarande er grymt mycket. Vet inte riktigt varför jag inte gråter, är väl konstig antar jag!

Jag lagade fiskbullar och potatis till middag, det var mycket gott. Sedan blev det ett avsnitt av Desperate Housewifes :)

Nu ska Engelskan börja, vi ska fixa en ny gloslista, yey!
KRAM, saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0