YEY! :D

Börjar med att berätta om gårdagen.

Var i skolan som vanlig. Haha, juniorerna hade gjort värsta protesten för att de vill ha en juniorprakering, just nu finns det vara seniorparkering. Så alla juniorer med bil parkerade på den stora gräsmattan mitt framför skolan och sedan stod de där med skyltar och skrek när alla skolbussarna kom. ASG! Tyckte det var en grymt bra ide, de fick ett poäng! När skolan var slut så gick ett meddelande ut med att alla har förstått juniorernas frustration men om de gör det igen så kommer de berga bort alla bilarna, haha!

Efter skolan drog jag hem till Kelci. Vi tog det lite lugnt medan folk droppade in. Sedan åkte vi, Nic, Lindsey, Emma och Sarah och bowlade, åt pizza samt tog en runda till Wallmart. Det var en kul kväll! :)

Jag sov till 9.30. Kl 11 kom Susi och hämtade mig. Vi red ut, hon på Wic och jag på Appy. Det var superkul, och vet ni vad som var mest kul!?!?! :D APPY GALOPPERADE!!! För ni som inte vet så vet han inte kommandot för galopp utan travar bara grymt fort men idag galopperade han typ 10 steg :D YEY!! Så glad :D

Sedan red jag ut på Sally. En stor och kraftig typ Belgisk häst eller nått! Haha, Susi red Yarrow. Det var en grymt fin dag med strålande sol, klarblå himmel och typ 15 grader i skuggan :D underbart, det kändes nästan som vår!

Nu ska jag fixa lite och imorgon ska jag prata på skype med bästaste Anna och Mamma o Pappa :D YEY!!
KRAM <3 Hoppas ni är lika glada som jag är just nu!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en jätte rolig dag! :D

2010-11-14 @ 10:30:12
Postat av: Anna

Det är så kul att han galloperar nu :D

hehe, snart kan han det nog på banan också skaru se :)

2010-11-14 @ 13:21:44
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: cissi

hej,jag har bara en fråga, du och flemming, kommer ni bra överens? :)

Liksom är det som kompisar / syskon / kanske ngt mer?

kram!

2011-01-04 @ 01:21:28
URL: http://cecilialinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0