En VÄÄÄN!

Idag har jag fått en vän! :D
Det är en tjej som jag har pratat lite med på cheerleadingen, Linsley heter hon. Idag efter träningen frågade hon om jag skulle göra något på torsdag efter träningen eller om jag ville följa med henne och käka lunch. WIII, räknar nog det som en vän just nu! :D happy!

Iaf, kom just hem ifrån träning. Är faktiskt nöjd med träningen, otroligt nog :D Vi övade lyft och jag är en såkallad "front", asså jag står framför och balanserar upp flyern. Kul och inte så komplicerat = BRA för mig! :D Sedan övade vi även lite på dansen som vi ska framföra i halvlek, kan den nästan nu. YEY :D Dagen börjar på topp!

Ändring, vi ska inte till skolan och välja kurser idag utan imorgon, tisdag, då inte rektorn hade tid idag! :)

KRAM KRAM! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad roligt med en vän!! :D :D hoppas ni kommer bra överens !! :)

2010-08-24 @ 09:50:59
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: sofie

Roligt att du fått en vän! :D <3

2010-08-25 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0