Hey from America!

Nu är jag framme i West Bath, Maine, USA. Jag har precis kommit hem ifrån cheerpractise men eftersom jag är så trött efter gårdagens resa så kollade jag bara, det är typ som dans bara att man säger saker under tiden. Jag pratade även med några tjejer som verkar supersnälla!! Tummen upp! Och Mrs Leront (såå formellt), tränaren, verkar också bra och trevlig! Så imorgon blir det att träna!

Gårdagen var jobbig. Först att gå upp kl 4 på morgonen och säga hejdå till mamma och därefter åka till Arlanda och där säga hejdå till pappa. Usch!! Sedan sitta på planet i 9 timmar, vänta i New York i 5 timmar och sedan flyga till Portland i 1 timme. Sammanlagt tog hela resan 24 timmar, såå trött!

Jaa, så nu sitter jag här i mitt rum och än så länge trivs jag mycket bra! Nu ska jag packa upp mina saker och efter lunchen bli det en tur till stallet :D

KRAM till alla er där hemma! Saknar er! <3


Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas du har det bra! :D

2010-08-19 @ 17:41:10
Postat av: Amanda

åh, Johanna! är så glad att du kommit fram! Ha det så himla bra nu! <33

2010-08-19 @ 19:15:44
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Michelle

Roligt att du har kommit fram och att alla är trevliga! Saknar dig också! <3

2010-08-19 @ 19:19:34
URL: http://chelles.blogg.se/
Postat av: Sofie

Glad jag blir att höra att du kommit fram och det verkar som att resan gått bra! Vad roligt att alla är trevliga och lycka till på träningen imorgon! Ha det så himla bra nu och uppdatera ofta här på bloggen ;) Saknar dig massa! <3

2010-08-19 @ 20:01:53
Postat av: Anna

Vad bra att allt är bra<3

2010-08-19 @ 21:12:36
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej min älskling!



Vi läste din blogg idag när vi var hos Aflodals och grattade Gustav. Alla blev jätteglada att höra att du verkar ha det bra.

Hoppas sängen är bra och att vacuumpåsarna höll hela vägen. Kramar från mamma



2010-08-19 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0