Halloj!

Nu sitter jag och kollar på Grey's Anatomy. Åh, älskar det programmet <3

Var tvunget att ta en paus i mina läxor, har jobbat med min presentation hela kvällen. Orkar inte se på den mer så det får vänta tills morgondagen :) hehe... Yes, I know today is my "I don't care-day"! MOhaha

Efter skolan idag så körde Robin mig till en frisör vid namn Margarita. Jag har veta klippa mitt hår i några veckor nu men har varit lite nervös då jag inte gillar att byta frisör. Men just nu har jag inget val då jag inte har råd att sätta Ida-Marie på ett expressplan hit ;) hon var mycket trevligt och än så länge är jag nöjd med resultatet. Men det verkliga resultatet kommer alltid fram efter du har tvättat håret själv en gång, men vi får se :)

Sedan åkte vi till Dan och Sues hus i Brunswick. De är intresserade av att byta hus med min familj nästa sommar så jag åkte dit och fotograferade lite bilder så de kunde se. Båda är så trevliga och ni skulle sett de kort som Sue tillverkar. Supercoola!!! :D Tror att detta byte kan bli bra. Åh, länktar verkligen till familjen kommer <3

Sedan kom vi hem igen och sedan dess jag har gjort läxor och ätit middag så detta är en välbehövlig paus men innan det är dags att sova måste jag lära mig 18 vocabwords. Yey :P

Här har ni bilder på mina två pumopr som jag fixade inför Halloween :)


En fladdermus :)


Angry face

Kram kram <3 hoppas ni har det bra hemma!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygga pumpor, riktigt grymma :D <3

2010-11-05 @ 11:22:48
Postat av: Josefin

Supersatsiga pumpor! Som alltid när du gör nånting ;)

2010-11-06 @ 16:53:30
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0