Halvdag! :D

Hahhaa, jag har överlistat skolan. Men kan komma in på blogg.se med två webadresser. Enda är ju självklart blogg.se men den har Morse blockat för mig men den andra är publishme.se och den har de inte blockat :D så nu är det frittfram igen tills de blockar den adressen också, får se hur länge de dröjer! Men just nu känner jag mig ganska smart! :D

Idag har vi ett vattenfall ifrån himmlen. De fullkomligt vräker ner regn, haha :P Då de också är ganska blåsigt har vi elavbrott i halva skolan. Som tur är det den halvan av skolan som matsalen ligger i så de kan inte servera någon mat till oss elever så de har inget val annat än att låta oss gå hem, HAHA :P Så idag slutar jag skolan kl 11! YEY! Vet inte riktigt vad som händer förens kl 5 då jag har chores och ikväll tror jag att vi ska kolla på några Harry Potter filmer för att värma upp inför premieren! :D

Kram kram, hoppas ni har det superduper! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0