Torsdag :)

Idag är det den 4:de november. Det betyder att min vän Hanna fyller 18 år :D ett stort grattis till dig, hoppas du får en underbar dag <3<3

Idag har det varit en medioker dag. Huvudet spränger snart sönder mig!!!!!! Fjärde dagen med huvudvärk, snälla gå över snart!! Vi kollar just nu på en film i engelskan. Children of the corn, den är superkonstig men det är skönt att kolla på film ;P Imorogn ska hon fixa popcorn till oss :D haha, high school <3

Jag har ett projekt att redovisa på måndag om Lee Harvey Oswald, mannen som mördare president John F. Kennedy. Presentation ska dock vara klar imorgon och det visste inte jag så ikväll blir en superroligt kväll, yey!
Efter skolan ska jag dock åka till ett par som heter Sue och Dan. De är intresserade av att byta hus med min familj i sommar så min familj kan komma hit och se hur jag har left :D åh, jag längtar redan tills jag kan möta dem på flygplatsen <3<3<3

Drömde i natt att jag hade höstlov och åkte hem över lovet. Min familj var jätteglad och det var kul att träffa dem igen. Jag åkte även till stallet. Ronda var superglad och jag stod säkert i timmar och kramade henne och sedan kom någon unge och snodde henne. Då blev jag ledsen :( sedan gick jag till klubbis och det var folk där men alla ignorerade mig och lodsades att jag inte var där! :( :(
När jag drömmer att jag är hemma så känns det faktiskt som om jag är hemma, miss u all! <3 och snälla ignorera mig inte när jag kommer hem xD det var inte roligt <3

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Minna

:O Tror du att vi någonsin skulle ignorera dig när du kom hem :O

2010-11-04 @ 19:32:55
URL: http://mynameisminna.blogg.se/
Postat av: Aunt Eva

Hej Johanna!

Läser din blogg varje dag, eller så ofta som du skrivit<3 Jag kom ihåg hur man gjorde!!! Har lämnat adressen till Cia. Här hemma är det mörkt o ruggigt. Blåsigt o regnigt. Har fortfarande inte fått iväg studentkorten som du hjälpte mej med. Usch! Din kära mor tycker att jag ska skicka dom som julkort. Jättekul! Har bytt jobb! Finns nu på

Samariterhemmets VC.Presenterar mej för alla minst 3 ggr per person och dag." Ja, vi har hälsat". Bättre en gång för mycket än för lite. Vi hörs snart igen. Många kramar från moster Eva.

2010-11-04 @ 21:38:06
Postat av: Cia

Hej kära kusin!

Jag är sämst på att följa bloggar men jag ska göra ett undantag för din... :)

Tungt med 4 dagars huvudvärk, kan göra vem som helst sjukt deppig och nere. Mardrömmar hör till tröttheten. Du skulle bara veta hur många gånger mina föräldrar lämnat mig på barnhem i mina mardrömmar... (ja kanske inte nu när jag är 27... haha...)

Njut av ditt american life... Kom ihåg att tiden står aldrig stilla.. Rätt vad det är ska du hem igen och då kommer du vara ledsen att du måste åka hem till lilla Sweden igen. :)

Här hemma i rusket och mörkret har vi inte roligare än vi gör oss. Jag fyller tiden med jobb och jobb... :) Jag jobbar ju extra som instruktör på gymmet förutom mitt heltids jobb som butiksansvarig på amrtina, så det blir en hel del träningsvärk för mig i veckorna... :) Ser till att fylla dagarna liksom... :)

Tänker på dig där borta! Sköt om dig!

Stor kram!!

/"Stor kusinen" Cia :):)

2010-11-04 @ 22:22:26
Postat av: Sofie

Usch vilken marddröm! Jag lovar dig att vi kommer inte att ignorera dig utan du kommer snarare att ha svårt att bli av med oss ;D <3

2010-11-05 @ 11:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0