10+11+12+13 :)

Jag lever, lite för mycket! :) har haft fullt upp de senaste dagarna så datorn och så har blivit lidande men men. Jag ska försöka uppdatera er lite snabbt vad som hänt de senaste 4 dagarna!

Torsdag, feb 10
Hade matteprov och det var typ de enda intressanta i skolan. Efter skolan så följde jag med Maddi och hennes kompis Mckayla till deras stall. De är verkligen ett supermysigt stall men lite kallt, eller så var det bara jag som klädda mig för dåligt! Jag tog han om en häst vid namn Pablo och sedan kollade jag på när de red! :) Det var en kul eftermiddag. Sedan blev det hem och göra läxor! Whoho :)

Fredag, feb 11
Vanlig skoldag. Älskar verkligen min Digital Art klass, vi gör allt i photoshop än så länge och lär mig verkligen mycket och vi gör roliga saker och har inga läxor. Efter skolan så åkte jag hem till Kelci. Var där tsm med Kelci och Jessie fram till 7 då vi åkte in till Brunswick tsm med Leigh och Sarah. Vi gick på bio och såg "The Roommate". Lite läskig men en helt okej film :) Fast hon är ett freak!!! Men om ni inte har sett den så se den :) Sedan åkte vi hem, kom hem vid 10.

Lördag, feb 12
Sovmorgon, äntligen!!! :D vaknade vi 10, åt frukost och duschade. Vid 12 åkte vi ner till Portland. Hade ett möte med de andra utbytesstudenterna i Maine, vi är bara 4 stycken, hahah!! :P Men det var roligt och god mat och massa chips, yeey, hängmage!! :D
Sedan åkte vi tillbaka till Bath vid 4 och därefter åkte jag hem till Kelci igen. Fixade mig tsm med alla personer där, typ 7 stycken. Och sedan vad det en skoldans :) roligt även fast jag var trött!

Söndag, feb 13
Hemmadag :) idag har jag gjort lite läxor och snart ska jag skriva i min dagbok och städa mitt rum lite granna. Sedan fåt vi se vad som händer!

Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0