Lugnet efter stormen! :)

Idag har vi haft en superfin dag, blå himmel och kritvit snö :) Vi har ca 70 cm snö nu och det kommer mer på lördag och i början på nästa vecka. Måste erkänna att jag inte trodde att USA hade så här mycket snö! Jag vill ha vår men det kommer nog dröja ett tag...

Nu ska jag göra mina läxor och plugga lite matte och historia. Har prov i båda ämnena imorgon, yey! Sedan är det helg. Ska svara på lite kommentarer ikväll mellan läxorna och Grey's Anatomy! :) Äntligen är pausen över så nu visas nya avsnitt igen, finally!

Kram <3 :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch för snön nu, här snöade det lite igår också :o Längtar till våren <3

2011-02-05 @ 10:14:24
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0