Snart helg :)

Nu är det torsdag morgon, imorgon är det fredag (vilken upptäckt va?!). Just nu sitter jag i min study hall och skriver ett tal om kärlek, haha. Det är ju alla hjärtans dag på måndag så min lärare tyckte att det passade bra. Ingen aning om vad jag ska skriva dock, men men, det kommer nog :)

Efter detta har jag historia, vet inte riktigt vad vi ska göra, eller joo, tror att vi ska prata om USA's invardering av Irak. Kul........
Sedan har jag matte, vi har matteprov, håll tummarna för mig! :)

Efter skolan ska jag förja med Maddi och hennes kompis Mckayla till deras stall, det ska blir roligt :D Hoppas bara inte att det är för kallt, jag tog inte med mina tjockaste täckbyxor!
Efter det får vi se om det blir att gå på basketboll match, det är tjejernas "seniorgame", då uppmärksammas alla seniorer. Det är kul :) Vi får se hur trött jag är och vart jag ligger läxmässigt!

Hoppas ni har det tipptopp! :)
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, jag har gått omkring hela dagen och trott att det varit fredag xD Ha så roligt i stallet sen :D

2011-02-10 @ 15:55:09
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0