Mars = vår?

Idag har vi det riktigt kallt, haha, några minusgrader! ;) men går hade vi det riktigt varmt och imorgon ska det också bli lite varmare. Så våren kanske är i sikte? Kanske det finns hopp i livet!! yeey! :D

Snart är det dags att skriva upp sig på vårsporter. Vet inte om jag har sagt detta med eftersom man faktiskt har 4 årstider här så är också skolåret indelat i årstider inom sporten. Under hösten finns det: football, soccer, field hockey, cheerleading och x-contry. Under vintern finns det: Basketball, wrestling, cheerleading och swimming. Under våren finns det: Tennis, track, baseball, softball och lacrosse.

Jag kommer nog hålla på med tennis under våren :) känner många som ska spela tennis och förhoppningsvis så behöver jag inte suga för jag har faktiskt spelat tennis under 2 veckor i frankrike med min familj för typ 10 år sedan ;)

Vi får se! :) nu ska jag dra till matten.
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

vi hade idag 5 plusgrader :) det har smält en del bara idag, men snart kommer väl kylan tillbaka, haha!

2011-03-03 @ 17:28:13
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

YEEY, Våren välkommen fram! Vad roligt med tennis, och du är säkert proffs på det ;D Jag spelade faktist tennis i ett år när jag var liten, dock märks inte det nu... xD

2011-03-03 @ 21:45:20
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0