Sjuk....

Uppdeteringen har inte varit den bästa de senaste dagarna. De kan bero på att jag har legat däckad i min säng de senaste dygnen. Allt började under matten i måndags, jag mådde bra i början av lektionen och sedan en timme senare mådde jag skit. Tvingade mig igenom dagen och ett tennismöte. Som tur var var våran borta match mot MCI inställd för när jag kom hem hade jag över 39 graders feber... dumpade ryggsäcken på golvet och slängde mig på sängen. Och där jag har legat nu till idag, onsdag kväll. Imorgon räknar jag dock med att göra en comeback i skolan och förhoppningsvis tennisen också!!! :)


Fast de är ganska mysigt att kolla på film och ha den här pälsbollen på magen <3

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ojdå, krya på dig! <3 Hoppas du mår bättre imorgon!

2011-05-19 @ 21:12:15
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0