Torsdag

Idag var jag tvungen att stanna hemma ifrån skolan pga att min mage strejkade totalt. Har en extrem magknip, gick som en gammal gumma, haha!!! Nu har den äntligen börjat släppa vilket är skönt! :)

I förra inlägget så pratade jag om att de skulle regna mycket, men jag har knappt sett en enda regndroppe :O de verkar inte ha så bra koll på vädret här inte ;) hoppas dock att de har rätt om imorgon, de har sagt sol med moln vilket är okej. Jag har ju tennismatch imorgon :)

Nu ska jag börjar att ta igen dagens skolarbete! :)
Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, låter inge vidare! Hoppas det snart är bättre <3 Hur är det med din handled förresten? <3

2011-05-05 @ 20:22:02
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0