Fancy stable or what?!

Idag efter lunch åkte jag och Robin till ett stall, inte för att kolla om jag kunde rida där utan för att kolla hur satsigt det var xD vi har blivit rekommenderade att bara åka dit och kolla. Så självklart packade vi ner oss själva och kameran och stack iväg! Här kommer bilder:


Inomhusridbanan :O asfin. Tänk att få rida på den!!!


Ridbanan igen... my dream!


Ett av stallen :) supermysigt!


Ett sött nyfiket litet föl :D love <3


Utomhusridbanan, tråkigt väder gör att den ser tråkig ut men den är säkert asbra att rida på!!


Alla hästar kunde gå ut i en liten minihage ifrån sin box :)


En av hingstarna!


Hingsthagar till vänster, en mega stor hage till höger och stallet rakt fram!


xD


Minihagarna utanför boxarna :)


Stallet utifrån :O


Jag och någon staty med stallet i bakgrunden! :P


Statyn och stallet!

Fancy huh? :P Det var supercoolt att bara vara där och känna atmosfären! :D Ska kolla upp om de ska ha några tävlingar där så jag kanske kan åka och kolla!

Kram kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Coolt :D Köp en häst och ha den där ;) OCh sen kan du ta med den hem till Sverige (i)

2010-08-24 @ 14:48:23
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Damn vad satsigt :o

2010-08-24 @ 14:54:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Cissi

Häftigt, staööet utifrån såg inte ens ut som ett stalt :O

2010-08-24 @ 21:38:35
URL: http://cissialskarpeter.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fint det var där! :D

2010-08-25 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0