And that was high school... :)

Nu har jag tagit graduation, eller faktiskt för två dagar sedan :) de var roligt men roligare var project graduation. De var typ som en klassresa efter graduation. Vi hade massa kul, åt massa onyttigheter och sedan igår så åkte vi white water rafting. De var bara såååååå kul! Var grymt nervös innan, kunde knappt äta frukost på morgonen men efter första vågen så var de bara kul!! :D mycket glad att jag gjorde de.

Så nu är jag hemma igen och snart ska jag iväg till affären och sedan bädda lite sängar för IMORGON KOMMER FAMILJEN!!!!! :D
Och om bara en månad så är jag på svensk mark igen.. oj oj vad tiden går fort! :)



Kraam :) <3

Två dagar kvar....!

Nu är det två dagar kvar till jag tar graduation :) de ska bli så kul!!! Dock säger vädret att de kommer regna och bli kallt på söndag, liksom de har varit strålande sol och typ 25-30 grader i några veckor och sedan på söndag, just på söndag så ska de bli regn och typ 10 grader......... hoppas verkligen att de har fel!

Aja, här har ni en bild på mig i min vita cap.... :) fler kommer tas på söndag!



Kram kram :)

Questions for the Swede?! :)

Okej, vet att jag skrev för typ en evighet sedan att jag inte skulle ha några frågestunder i denna blogg då jag anser att de kommer bara bli så uppenbart att jag bara har typ 30 läsare/dag, om jag uppdaterar okej. Men nu har jag fått typ 3 förfrågningar om frågestund. Så fram med lite frågor så svarar jag :) Tänker inte kalla de frågestund, men om någon har någon/några frågor så vill jag mer än gärna svara på dem!


(hahahha, bilden fanns i akivet och kände att den passa bra ;P)


Kram kram :D

Några bilder :)

När kommer några bilder ifrån de senaste dagarna...



Kram kraaaaam <3

Tiden bara flyger förbi!

Igår var sista skoldagen och idag hade vi träning inför graduation. Vi fick även våra cap and gowns, min är vit :) så de var roligt. Resten av dagen hängde jag med Kelci och Jessie, vi hade kuuuuuul! Införskaffade ett par sandaler, vilket jag är mycket nöjd med!

Om en vecka så har vi nu hämtat upp familjen minus jonas plus anna! :D tror jag börjar låta mig själv släppa fram hur mycket jag har saknat dem nu! En enda vecka tills jag får ge dem en kram, åhhhh!!!! <3
Bilder kommer i ett annat inlägg, chiao! :)

Awards night!

Igår var de awards night för alla studenter om går på Morse :) de är typ ett diplom på att man har varit extra duktig i de ämnet. Jag fick 3 awards och ett letter. Ett letter är ett "M" som man får om man har bra betyg. Genomsnitt B+. Sedan fick jag award i English 12, Design workshop och Digital graphic. Det var roligt :)

Andra nyheter är att jag har lämnat in min fina macbook så nu skriver jag på min vanliga dator, vilket känns mycket ovant med tangetbordet och så.... :P sedan så förlorade vi tennismatchen igår så vi är ute... synd men okej! :) vi har banquette på måndag. Nästa vecka kommer bli CRAZY FUN :D sista skoldagen på tisdag och sedan graduation på söndag och massa kul i mellan. Yey!!! :)



Kram kram :)

RSS 2.0