Imorgon gäller det!!!

Imorgon så sitter jag på planet till USA nu. Det är bara några timmar kvar och ändå känns det helt overkligt, så grymt långt borta!
Idag ska jag packa klart (jag började igår kväll, hehe), köpa några saker som fattas i packningen, fika med några kompisar samt säga hejdå till min bästa vän.

Jag hatar numera ordet "Hejdå", har sagt det alldeles för många ggr under de senaste dagarna. Igår red jag min fd foderponny för sista gången, det var skitkul under ridpasset men sedan kom tårarna. När jag väl börjat gråta kunde jag inte sluta, då kom allt till mig, att jag skulle leva utan stallet ett helt år.
Efter ridningen åt vi tårta som jag hade med, jag fyllde nämligen år igår, det var supertrevligt med skratt och prat men sedan skulle man säga hejdå även till dem, då kom tårarna igen. Jag grät så mycket igår att mina ögon blev helt torra, det tog slut på tårar...
Kommer sakna er så sjuuuukt mycket, stallet är typ mitt liv och ni är så himla bäst <3

Nu ska jag ta en dusch och sedan sticka ner på stan och fixa och fika. Många tårar lär det även bli idag...
Bilder ifrån packningen kommer!

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

det jobbiga är nu. sedan blir allt bra, jag lovar! åh, du kommer göra det här till det bästa året. allt kul du ska ha! Du ska ju bli cheerleader :O ;) <3

2010-08-17 @ 09:37:29
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

som Amanda nämner så är allt det jobbiga nu, men allt kommer att bli bra! Tänk vad mycket roliga och spännande saker du kommer uppleva! Vi finns kvar när du kommer tillbaka :) <3

2010-08-17 @ 11:14:30
Postat av: Anna

Kommer sakna dig<3

2010-08-17 @ 20:43:15
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Elin

ha det underbart kul! <3 vi kommer sakna dig grymt mycket,!

2010-08-17 @ 21:21:14
URL: http://figgeplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0