Värdfamiljen :)

Hade tänkt skriva detta inlägg för några dagar sedan men det blev inte så, sorry! Men nu kommer det, inlägget om min amerikanska familj.

Vi kan börja med Robin, min "mamma". Hon är pensionär och är känd lokalt för sin stickning. Hon har redan frågat mig vilken längd jag har på min hand så hon kan sticka ett par vantar till mig, gulligt! Hon verkar mycket snäll och trevligt och det är främst henne om jag har mejlat med. Hon verkar verkligen mån om det bästa för mig och Flemming.

Sedan har vi Eric, min "pappa". Även han är pensionär. Jag har inte pratat så mycket om honom och vet inte mer än att han har ridit aktivt förut.

Robin och Eric har 4 barn, som alla har flyttat hemifrån. Har för mig att 3 bor i eller precis brevid Maine så det är inte långt alls om man vill hälsa på. Max typ 1-1,5 h med bil vilket inte är så långt i USA. En av deras döttrar har en hästgård vilket förstås gör mig glad, hehe, hoppas vi åker dit någon gång!

Sist har vi även Flemming, min "bror". Han kommer från Tyskland och är också utbytesstudent ifrån organisationen YFU. Jag har pratat lite granna med honom över facebook och även ett mejl hit och dit. Han är 93:a om jag minns rätt och ganska sport intresserad. Han åkte framtiskt till USA igår så det ska bli spännande att höra om allt där borta innan jag kommer dit ;)
Vi kommer alltså vara två utbytesstudenter i en familj vilket jag tycker är ganska bra med tanke på att de inte har några egna barn som bor hemma. Det vore ganska tråkigt (tror jag?) att bo som ensambarn i en familj.

Slutligen har vi även familjens djur! De har två katter, en som bor i huset och en som bor i ladan har jag för mig och sedan har de även en brunlabrador (?) vid namn Ellie. Då jag inte har något djur hemma så ska det bli mycket roligt att ha djur! (Har haft två djur men de lever inte längre..)

Så då vet ni lite grann om min värdfamilj. Jag har dock inte bilder på dem ännu och jag tror att jag måste fråga om jag får lägga ut bilder på dem här på bloggen, det gör jag så fort som jag kommer dit ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Det blir nog bra! Du får snacka tyska med flemming :D

2010-08-06 @ 13:49:48
Postat av: B E C C A S

hej hej ikia gärna in på min blogg ;)

2010-08-06 @ 13:57:57
URL: http://beccabacken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näääääää, är det sant???

2010-08-06 @ 13:59:35
Postat av: Anonym

Hej, gullig blogg du har!(:

Nu är det så att jag behöver din hjälp för att komma bland dom 10 bästa, och vinna!

Ifall du gillar min bild så kan du länka sidan så man kommer till min bild till andra, eller så kan du rösta varje dag ifall du vill(:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520



Ifa du inte vill ha liknande kommentarer så ber jag om ursäkt!

2010-08-06 @ 14:08:15
Postat av: Linnéa

2010-08-06 @ 14:17:13
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

fin blogg :D

2010-08-06 @ 14:37:20
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: britney spears fan blogg

hej :D

Vad tycker du om rihannas och emines senaste singel?

Kommentera på min blogg :P

2010-08-06 @ 14:37:59
URL: http://britneyinfo.blogg.se/
Postat av: boris jelic musik blogg

ojj det var jag i förra kommentaren , kommenterade med fel blogg :P



hej :D

Vad tycker du om rihannas och emines senaste singel?

Kommentera på min blogg :P

2010-08-06 @ 14:38:32
URL: http://mmuusikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0