Gårdagen :)

Igår åkte vi och åkte långfärdskidor vid lunch. Ni som har åkt längdskidor med mig vet att de inte riktigt fungerar :P blir så otroligt uttråkad. Så jag körde mitt eget rejs genom att köra scate isf för att bara följa de redan gjorda spåren. Det är mycket roligare :) Lyckades, för en gångs skull, hålla mig ifrån att inte ramla, ingen aning om hur det gick till men så var det iaf.
Jag släpade inte runt på min stora kamera men tror att Flemming hade med sin så ska försöka sno hans bilder :D yey!

Sedan så åkte vi till McDonald's och åt middag. Mycket gott :D Sedan rullade de mig till Kelci's. Hängde lite där och sedan åkte vi till skolan för att se på tjejernas basketboll match :) De vann, som vanligt!

Idag har jag inte gjort så mycket, vilken har varit ganska skönt. Gjort lite läxor och så :) Ikväll ska jag troligtvis till Kelci tsm med Julie :D ska bli roligt! :D

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mysigt med skidor :) Jag åt el maco grande igår, den var supergod! Fast jag missade pommeskryddan..

2010-12-30 @ 13:22:47
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: wilma

hej jag älskar usa och tja alla engelska land hehe så jag undrar bara om du har det bra i usa skulle va jätte kul om du kunde beräta(vet inte hur det stavas:))lite om usa och hur du har det där om du trivs och så kommer från och med nu följa din blogg hittade den på jossanamigo.blogg.se

2011-01-01 @ 15:16:34
Postat av: Sofie

Vad du är duktig då som kan åka så bra skidor! Själv så gick det inte alls bra när jag skulle testa xD <3

2011-01-04 @ 10:28:36
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0