Happy New Year! :D

Idag är det nyårsafton, det är en ganska förvirrande högtid för många amerikaner. De har liksom inga traditioner så de vet inte riktigt vad de ska göra och de gör planerna ganska spontana. Igår bjöd vi in lite människor som kommer hit idag och det ska nog bli roligt :D Dock firar men lite annorlunda här, t.ex. inga fyverkerier...

Nu har hela 2010 gått, ett år med många känslor inblandade pga mitt utbytesår. Det var varit ett jobbigt, roligt och lärorikt år men jag hoppas att 2011 blir bättre :)
Jag har inga direkta nyårslöften mer än att njuta av min andra halva här i USA även fast hemlängtan är stark. It is a one in a lifetime experience så jag ska ta vara på de för jag vet att jag kommer hem igen och då vill jag ha alla minnen. Så det är typ mitt nyårslöfte kan man säga!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA!!! :D

Kommentarer
Postat av: lena lenhammar

Puss gumman. Vi saknar dig. Gott Nytt År. Jättebra nyårslöfte.

2010-12-31 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0