Julen

Nu är julen typ över och om bara 6 dagar så är vi i det nya året. Herregud vad tiden flyger.

I fredags så åkte vid till Hanna, Robin och Eriks dotter vid halv 3 och vi var där hela kvällen. Det var jul. Julbodet bestod av potatis, squash, kött, sallad, rödbetssallad och mackor :) gott men lite annorlunda ifrån de svenska julbordet. Vid 8 så dansade vi runt granen, haha, har aldrig gjort det förut så det var kul. De har en lite dansk inspererad jul den 24 då Erik kommer ifrån Danmark. Sedan efter dansen så kastade sig barnen på julklapparna, de var så söta. Alla klappar var öppnade på 15 minuter.
Jag fick en anteckningsbok och ett örngott :)
Vi kom hem vid halv 12.

Julafton var för mig en superjobbig dag som började med många tårar men kvällen blev roligt iaf :)


I går så väckte Erik oss vid 10, då gick vi ner och öppnade våra strumpor som var fyllda med saker. Vi lite småsaker som örhängen, halsband, spel, godis och sånt :D mycket glad.
Sedan åt vi en supergod frukost och därefter öppnande vi de lite större paketerna. Då fick jag ett Desperate Housewifes spel, en tallrik som vad målad på samt en scarf :D Mycket nöjd.

Resten av dagen så degade vi lite. Åkte till stallet och gav Appy morötter. Han var glad! :) Efter middagen så byggde vi ett puzzel som Erik fick av mig. 540 bitar i ett 3D puzzel. Det tog 2 timmar men det var roligt :D
Jag glömde kameran när vi var hos Hanna men jag tog bilder idag :D så de kommer upp lite senare

Hoppas ni hade en underbar julafton!!! Saknar er alla så grymt mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en rolig jul! :D hehe, ditt brev kommer att bli försenat. Men det är för att jag vill kunna ha tid när jag skriver brevet, så bättre sent en aldrig! Det kanske kommer till nyår istället ;D <3

2010-12-26 @ 21:07:22
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Låter trevligt! Saknar dig massor <3

Har mitt brev kommit fram!? :)

2010-12-26 @ 21:16:09
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Hihi GOD JUL PÅ DIG iallafall! :D<3

2010-12-26 @ 23:37:29
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0