Mera frågor :)

Josefin:
Hur stor tidsskillnad är det mellan Maine och Las Vegas? :)


Svar:
3 timmar, så det är inte så stort men när jag åkte tillbaka hit så fortlorade jag 3 timmar så det är svårt att gå upp på morgonen! Fick dra mig ur sängen typ kl 10 i helgen, haha! :P Men forthoppningsvis så vänjer jag mig snart.
Ser fram emot att ställa tillbaka till svensk tid, då är det ju 6 timmar! Men då är det ju sommarlov, :D


Josefin:
Jag som trodde alla firade lucia! :o Då har jag lärt mig nåt nytt. Finaste lucian jag har sett är på bilden ovan :)

Svar:
Jaa, jag trodde det också men många här vet inte ens vad det är. Men nu efter mitt morgonen meddelande så vet de lite mera :) men jag har visat bilder och filmer ifrån luciafiranden och de tycker det är konstigt, haha!


My:
Oj vad kort jullov :O Vi kommer antagligen få jullov på måndag nästa vecka pga att vi kanske får en snödag imorrn sen så är det finals onsdag, torsdag och fredag. Och då behöver inte man inte gå om man inte ska göra proven :) Men om vi inte har ledigt imorrn så slutar vi skolan nu på tisdag :D Sen så börjar vi måndagen efter nyår. Hoppas du har dte bra, det var ett tag sedan man hörde av dig :P KRAM


Svar:
Lyckos dig. Vi får jullov på onsdag nästa vecka och börjar måndagen efter jullovet... Vi får hoppas på några snödagar innan dess, hehe!
Jaa, vi får höras av snart. hoppas du har det bra <3 kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

3 timmar är en hel del ^^

Jag längtar också till sommaren fast av helt andra anledningar :D

Luciatåget på vår skola ÄR konstigt, jag pallrade mig inte ens till det idag haha xD

2010-12-13 @ 22:43:22
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0