No more cheering!

Sorry att uppdateringen suger men bloggen kommer liksom lite emellan allt som händer här just nu.

För det första. Jag har slutat på cheerleading. Kände inte att jag hade lust att träna varje dag förutom söndagar + matcher och tävlingar. Så jag och mitt ego diskuterade de litegranna och vi kom fram till att de var nog bäst att hoppa vinter-cheering. Efter mitt beslut så kände jag mig lättad och glad så det var rätt beslut!

Nu är det bara två dagar kvar tills jag rymmer iväg till söndra delen av USA. Hoppas verkligen att vädret är bra, vill ha sol och värmde nu. De är bara ruggit och kyligt här nu. Ja ja, jag vet att ni har massor med snö och -20! :P Lider med er! Men jag är supertaggad på resan!
Har bestämt mig för att inte ta med min dator. Dels för stöldrisk och för att den väger så mycket, haha :P så ingen uppdatering, om jag inte fixar tidsinställda inlägg. Men kameran följer definitivt med så när jag kommer hem igen så kommer ni få se massa bilder, yey!

Imorgon är det "Hug an Exchange student-day". Haha, vi får se vad resultatet av de blir!
Alla läxor klara, ska nog krypa till kojs och fundera lite på packlisan inför resan!
KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skickar en cyberkram till dig<3

2010-12-02 @ 08:16:13
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Elin

Saknar också väääärmmeeeen!. Men kom du med i det "avancerade" laget? Vart bara tvungen att fråga :D

Tusen kramar till min fru <3

2010-12-02 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0