Snöstorm!

I natt skulle de komma in en stor snöstorm men när jag kollade up igenom fönstret så såg de inte ut som de var någon ny snö. Men det var ca 2 dm nysnö på uppfarten. De hade dock slutat snöa men vinden var kvar så all snö hade blåst av träden, därav fick jag inte känslan av nysnö :P

Vi skottade uppfarten och sedan åkte vi pulka eller tag :D det var mycket roligt. Sedan kom snöstormen tillbaka och under eftermiddagen har det flugit snö hit och dit och man kan höra vindarna!
Haha, mycket var stängt idag pga stormen. Ganska kul! :)



Kram kram :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fin bild den där med fönstret! :) Och söt snögubbe. Jag hörde på nyheterna att det var snöstorm i nordöstligaste USA så då tänkte jag på dig :) <3

2010-12-28 @ 00:33:27
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, jag hörde också på nyheterna att det var snöstorm i bland annat Maine! :) Här i fjällen har det också snöat massor, så i morse fick vi skotta fram bilen xD

2010-12-28 @ 20:39:57
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0